Agilis, Fejlődő értékesítés kialakítása

Végig vezetünk egy folyamaton, aminek hála, az aktív közreműködésünket követően is folyamatosan jönni fognak az új ötletek az értékesítéssel kapcsolatban, és folyamatos lesz a módszerek újrahangolása, annak érdekében, hogy a változó környezetben is mindig hatékony maradjon, és lehetőleg egyre hatékonyabb legyen az értékesítés. Az értékesítés statikus, bevett módszerei rugalmassá, fejlődővé válnak, vagy így indulnak el.
Azok számára, akiknek a cégméret, vagy egyéb pénzügyi okok miatt nincs lehetőségük külön értékesítési osztályt kialakítani, esetleg egy értékesítővel dolgoznak, vagy szabadúszók, és ők maguk végzik az értékesítést.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Eddig nem volt értékesítés, csak jöttek az ügyfelek
Bevett szokások mentén folyik az értékesítés, de romlik a hatékonyság
Bevett szokások mentén folyik az értékesítés, de jobb eredményre lenne szükség
Nincs pénzem értékesítőre, de én nem értek hozzá

Milyen vállalkozásoknak

Szabadúszóknak
Vállalkozások, ahol a vezető "oldja meg" az értékesítést
Egy-két fős értékesítői csapat van, külön vezetés nélkül

Várható eredmény

Folyamatosan fejlődő értékesítés, az aktív közreműködésünk nélkül is
Dokumentált módszertanok és eredmények
Proaktív szervezeten belüli szemlélet
A közreműködésünk alatt is látható változás az eredményekben

Sales Management as a Service(SMaaS)

A szolgáltatás szigorúan egy értékesítési divízió vezetésére, koordinálására irányul. Az igény először interim jelleggel jelent meg, de állandó jelleggel is tudunk segíteni.
Nem egy szakértő személy rész/teljes idős delegálásával segítünk, hanem egy csapattal vesszük át a Sales vezetését. Mindegyikünk valamilyen módon, KKV vagy Nagyvállalati környezetben állandó jelleggel is volt ilyen szerepkörben. A leghangsúlyosabb részt eleinte az a kolléga viszi, akinek a domain ismerete is adott.
Például egy 12 fős B2B telefonos értékesítői csapat irányításánál az a személy tudja legjobban támogatni a sikert, aki hasonló csapatot vezetett már, a-mellett, hogy mások bevonásával a technológiai innováció, és több szemszögű látásmóddal csapatként jobb eredményeket tudunk elérni, mint, ha Ő egyedül törné az utat a siker felé.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Kilépett a Sales vezetője, és gyorsan helyettesíteni kell
Van sales, de nem mutat irányt senki
Van vezetés, de nincs eredmény
Ki kell alakítani az Értékesítést

Milyen vállalkozásoknak

Legalább 3-50 fős értékesítői csapat van/lesz

Várható eredmény

Működő értékesítés
Eredmények
Proaktív értékesítés támogatás
Eredményorientált szemlélet minden szinten

Óradíjas Tanácsadás

Azok számára, akik csak konkrét válaszokat várnak, konkrét kérdésekre, élhetnek a tapasztalatainkkal. A problémakör meghatározását követően több, az értékesítést különböző szemszögből vizsgáló kollégánkkal beszélhetnek ügyfeleink online, vagy személyesen.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Bármilyen konkrét probléma megvitatása
Hogyan kezdjem el típusú problémakör

Milyen vállalkozásoknak

Szabadúszóknak
Sales vezetőknek
Cégvezetőknek

Várható eredmény

Különböző, új Sales-es szempontok
Ötletek, az általunk használt, jól bevált módszerekkel, és azon kívül
A konkrét sales kialakítás folyamatának váza

Sales Stratégia kidolgozása

Ez egy nagyon tágan értelmezhető szolgáltatásunk. Minden szervezet más, és minden üzletágban más és más működik.
Segítünk kialakítani egy olyan, dokumentált stratégiát, amely figyelembe veszi a szervezet, az üzletág, és a cégvezetés sajátosságait is.
Minden szervezet, sales szempontból tele van kihasználatlan potenciállal és korlátozó tényezőkkel is. Úgy alakítjuk ki a stratégiát, hogy a korlátozó tényezők minél kevésbé hassanak, és a potenciál minél inkább ki legyen használva. Azonban ez csak a kezdet. Az agilis szemléletű stratégia része a folyamatos stratégiai és taktikai szintű továbbfejlesztés.
Mi azt tapasztaljuk, hogy sose lehet elérni az egy “legjobb” megoldást, ezért a folyamatos fejlesztés mellett vagyunk.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Nincs stratégia, de vannak célok
Elavult a stratégia, vagy legalábbis nem úgy működik, ahogy számítottunk rá
A stratégia statikus, nem veszi figyelembe a környezet és a szervezet változásait

Milyen vállalkozásoknak

Szabadúszóknak
Sales vezetőknek
Cégvezetőknek

Várható eredmény

Különböző, új Sales-es szempontok
Ötletek, az általunk használt, jól bevált módszerekkel, és azon kívül
A konkrét sales kialakítás folyamatának váza

Sales Fejvadászat

Belsőleg, és ügyfeleink részére, már több, mint 60 értékesítő megtalálásában, és részben onboardingolásában vettünk részt.
Értékesítési asszisztenst, és nemzetközi szintű értékesítési igazgatót, CRO szerepkörű kolléga megtalálásában is segítettünk. Egy fejvadászattal foglalkozó partnerükkel együtt ötvözzük a HR-es és az Értékesítői szemléletet.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Vezetőt keresünk
Értékesítőt keresünk
Értékesítést támogató kollégát keresünk

Milyen vállalkozásoknak

Minden vállalkozásnak és vállalkozónak

Várható eredmény

Célzott tapasztalattal és domain ismerettel rendelkező személy megtalálása

Sales Folyamatmenedzsment

Az üzleti folyamatok dokumentálása és optimalizálása, informatikai partnerünk bevonásával történik. A módszertan a cégműködés minden szintű optimalizálása mellett, a tapasztalataink szerint értékesítésben különösen magas szintű eredményjavulást hozhat
Az üzleti folyamatok optimalizálása minden esetben a folyamatok jelenlegi állapotának feltérképezésével indul, melyet egy nagy fokú digitalizáltsággal rendelkező szervezetek esetében jelentős részben a szoftverekből/mérő eszközökből kinyerhető adatok alapján automatikusan történik. A megfelelően dokumentált és ábrázolt folyamatok egy részénél szembetűnő az optimalizációs lehetőséghalamaz, míg más esetekben a valós esetekből történő mérés olyan optimalizációs utakat mutat nekünk, melyekre senki sem gondolt, de működnek.


Az üzleti folyamatok optimalizálása nálunk az alábbi lépésekből áll:

Szervezet felmérése, az adatforrások(kollégák és szoftverek) megtalálása
Az emberi erőforrást nem igénylő módszerek alkalmazásának indítása
Adatgyűjtés
Üzleti elemzés, folyamatdokumentáció
Optimalizációs lehetőségek ár/érték arány szerinti sorrendezése
Folyamatok javítása, és további folyamatmenedzsment ciklus indítása

Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Nincsenek dokumentált értékesítési folyamatok
Egyáltalán nincsenek értékesítési folyamatok
Régen dokumentált, nem optimalizált folyamatok vannak

Milyen vállalkozásoknak

5 fő feletti KKV-k
Sok értékesítési historikus adattal rendelkező nagyvállalatok és középvállalatok

Várható eredmény

Dokumentálva lesznek a kurrens értékesítési folyamatok
Láthatóvá válnak a folyamatbeli javítási lehetőségek
Eredményesebb értékesítési folyamatok, több bevétel

Javadalmazási rendszerek kialakítása/átalakítása

Sok esetben tapasztaltuk, hogy feszültségekhez vezethet, ha a javadalmazási rendszer nem pontos, vagy nem eléggé korrekt.
Az értékesítők közötti verseny hasznos és egészséges, azonban sokszor találkozhatunk olyan esetekkel, amikor kontraproduktív helyzeteket szül.
Például, ha ugyanazon ügyféljelöltet több értékesítő is szeretné megszerezni, vagy ha már kialakult régebben egy alapvető konfliktushelyzet, ami nincs megoldva, de együtt kell dolgozniuk.
Esetleg, ha a szervezetben az egyik értékesítő nem érdekelt abban, hogy információt adjon át a másiknak. Ez mind rombolja a szervezet kollektív hatékonyságát. Egy érdekek mentén, hibamentesen kialakított javadalmazási rendszerrel ez kiküszöbölhető.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Konfliktus az értékesítők között
Az értékesítők nem érdekeltek a többi értékesítő sikerében
Az értékesítő nem eléggé érdekelt a saját eredményeiben

Milyen vállalkozásoknak

Legalább 2 fős értékesítői csapat

Várható eredmény

A valós hozzáadott érték alapján kompenzált sales csapat
Mindenki érdekelt a saját sikerében
Mindenki érdekelt a többiek sikerében, a közös sikerekben

Sales Innovációmenedzsment

Általános szervezeti ötlet kialakítást és megvalósítást segítő best-practice alapján kialakított módszertan összességről van szó, mely sokszorosan bizonyított az értékesítési csapatoknál.
Az Innováció menedzsment számunkra nem technológiai, hanem módszertani eljárás összesség. Mely technológiai, Humán,és Folyamatmenedzsment módszereket és eszközöket is felhasznál.
Számunkra a Startup környezetben jól megismert ötletelési szeánszok strukturált, de nem szigorú folyamatmodellje, és ennek a szervezeti életbe történő átültetése.
Innováció Menedzsment tanácsadóként segítünk abban, hogy a munkatársak félelmek nélkül lehessenek kreatívak, és, hogy ténylegesen mindenki hozzájárulhasson a szervezet innovációjához, fejlődéséhez. Mindehhez a nagyvilágban tapasztalható legeredményesebb eljárásokat alkalmazva.
Ehhez egy szoftveres keretet és edzői jellegű támogatás nyújtunk, és persze a folyamatot, az átalakuláshoz, amitől azt reméljük, hogy a cég ötletekben, és azok megvalósulásában a piac előtt járhat.. Az együttműködés kezdetén még mi irányítunk mindent, míg a végére már csak segítjük a szervezet kollégáit.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Nincsenek új ötletek az értékesítésben
Ötletek vannak, de nem próbáljuk ki őket/ nem valósítjuk meg őket
Csak a vezetők ötletelnek

Milyen vállalkozásoknak

Legalább 2 fős csapat

Várható eredmény

Minden beavatott kolléga proaktívan részt vesz az ötletelésben
Több, jobb ötletek, mint eddig
A jó ötleteket megvalósítjuk, a kevésbé jókat még időben elvetjük

CRM rendszer kiválasztása és bevezetése

A mi csapatunkban sokáig sarkalatos fájó pont volt a CRM rendszerek használata, mert kollégáink egy része a technológiai innováció megszállottja, míg van, aki a hagyományos kapcsolat építés alapú értékesítésben hisz, és mindent fejben szeret tartani.
Csapatunk több, mint 50 értékesítést támogató szoftver bevezetésén van túl.
Mindezt Gyártó függetlenül csináljuk, mert teljesen egyértelmű, a különböbő csapatoknak, különböző igényekre kell jó választ adni szoftveres rásegítéssel.
A kollégák igényeinek, és szoftverhasználati hajlandóságuknak a felmérését követően, olyan megoldást szoktunk javasolni, amit a csapat minden tagja elfogad, és nem plusz feladatot ad a kollégáknak, hanem időt sportol, ezáltal hatékonyságot növel.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Nincs megfelelő ügyfél dokumentáció
Nehézkes az ügyfelek utánkövetése
Valaki használja a jelenlegi szoftvert, valaki nem
Volt CRM bevezetési próbálkozás, de nem sikerült

Milyen vállalkozásoknak

Szabadúszók, Egyéni vállalkozók, Mikrovállalkozások, KKV-k, Nagyvállalatok

Várható eredmény

Dokumentált ügyfél állapotok és folyamatok
Kevés plusz adminisztrációs teherért cserébe jelentős időspórolás
Több konverzió, több eladás

Sales Technológiai célkutatás

Az AI által egy olyan technológiai forradalom kellős közepén vagyunk, mely az vállakozások egy részének lemaradását, más vállalkozások felemelkedését fogja hozni.
E-mellett, általánosságban a COVID átalakította sok területen az értékesítést, és a személyes találkozók egyre inkább a háttérbe szorulnak, a online értékesítésen van a fókusz. Mindehhez hozzá jön, hogy az értékesítést támogató ügyviteli rendszerek sem álltak meg a fejlődésben, ráadásul sok esetben szoftverek végeznek el olyan feladatköröket, amikre régebben dedikált embereket alkalmaztunk. Rengeteg a lehetőség.
A szolgáltatás keretében csapatunk egy-egy adott piaci területen vizsgálja meg a hazai konkurensek által használt technológiai eszközöket, az előttünk járó nemzetközi példákat is áttekintjük, és megnézzük, hogy még mi az, amit esetleg más szegmensek sikeresen alkalmaznak, de a vizsgált piacon még senki se jutott el idáig.
Egy-egy időben alkalmazott technológiával az értékesítésben egy, két nagyságrendet is lehet nőni egy vállalkozásnak.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

A konkurens eredményesebb
Nem tudjuk, hogy milyen új lehetőségeink vannak

Milyen vállalkozásoknak

Minden méretnek

Várható eredmény

Olyan új módszertan, mely azonnali eredmény javulást okoz
Olyan új fejlesztési lehetőség, mely nagyságrendi eredmény javulást hozhat

Sales-, Folyamat és AB tesztelés

Sok esetben azért nem mertünk az értékesítőinkkel új módszereket tesztelni, mert demotiválttá válhatnak az új módszer sikertelensége okán. Ők értékesítők, megvannak a módszertanok, azzal eredményesek.
Át tudjuk vállalni az értékesítés új módszereinek tesztelését, úgy, hogy esetleges jobb eredményre vezető módszereket már dokumentáltan tudunk átadni a csapatnak. Nekik nem kell foglalkozni az új kommunikációs irányokkal, vagy az új folyamatok kialakításával, csak használni őket.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Ellenállás van a próbálgatással szemben
A kollégák csak kipróbált módszereket szeretnének alkalmazni

Milyen vállalkozásoknak

Legalább 2 fős csapatoknak

Várható eredmény

Új, eredményesebb kommunikáció, folyamat, módszertan, amit már nem kell kipróbálni
Esetleg visszaigazolás arról, hogy a mostani módszertan a leghatékonyabb

Üzleti modell kialakítása

Tudjuk, hogy van egy “valami”, ami hatékony, jobb, mint, ahogy mások csinálják, mert kevesebb idő, olcsóbb, vagy ugyanannyiba kerül, de jobb. Ilyen esetekben segítünk abban, hogy hogy lesz a “valami”-ből termék, vagy szolgáltatás, segítünk megtalálni a megfelelő célközönséget.


Érdekelnek a részletek, beszéljünk!

Problémakörök megoldása

Van hozzáadottérték, de ezt nem tudjuk kiaknázni
Nem tudjuk, hogy hogy lesz a "valami" termék vagy szolgáltatás

Várható eredmény

Konkrét termék, vagy szolgáltatás kialakítása
Megfelelő, működő árazás kialakítása
Célközönség meghatározása

Kapcsolat

Írj az űrlapon keresztül

+36 70 376 9862

Kérem várjon...
Üzenet sikeresen elküldve!