Végig vezetünk egy folyamaton, aminek hála, az aktív közreműködésünket követően is folyamatosan jönni fognak az új ötletek az értékesítéssel kapcsolatban, és folyamatos lesz a módszerek újrahangolása, annak érdekében, hogy a változó környezetben is mindig hatékony maradjon, és lehetőleg egyre hatékonyabb legyen az értékesítés. Az értékesítés statikus, bevett módszerei rugalmassá, fejlődővé válnak, vagy így indulnak el.
Azok számára, akiknek a cégméret, vagy egyéb pénzügyi okok miatt nincs lehetőségük külön értékesítési osztályt kialakítani, esetleg egy értékesítővel dolgoznak, vagy szabadúszók, és ők maguk végzik az értékesítést.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Eddig nem volt értékesítés, csak jöttek az ügyfelekBevett szokások mentén folyik az értékesítés, de romlik a hatékonyság
Bevett szokások mentén folyik az értékesítés, de jobb eredményre lenne szükség
Nincs pénzem értékesítőre, de én nem értek hozzá
Milyen vállalkozásoknak
SzabadúszóknakVállalkozások, ahol a vezető "oldja meg" az értékesítést
Egy-két fős értékesítői csapat van, külön vezetés nélkül
Várható eredmény
Folyamatosan fejlődő értékesítés, az aktív közreműködésünk nélkül isDokumentált módszertanok és eredmények
Proaktív szervezeten belüli szemlélet
A közreműködésünk alatt is látható változás az eredményekben
A szolgáltatás szigorúan egy értékesítési divízió vezetésére, koordinálására irányul. Az igény először interim jelleggel jelent meg, de állandó jelleggel is tudunk segíteni.
Nem egy szakértő személy rész/teljes idős delegálásával segítünk, hanem egy csapattal vesszük át a Sales vezetését. Mindegyikünk valamilyen módon, KKV vagy Nagyvállalati környezetben állandó jelleggel is volt ilyen szerepkörben. A leghangsúlyosabb részt eleinte az a kolléga viszi, akinek a domain ismerete is adott.
Például egy 12 fős B2B telefonos értékesítői csapat irányításánál az a személy tudja legjobban támogatni a sikert, aki hasonló csapatot vezetett már, a-mellett, hogy mások bevonásával a technológiai innováció, és több szemszögű látásmóddal csapatként jobb eredményeket tudunk elérni, mint, ha Ő egyedül törné az utat a siker felé.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Kilépett a Sales vezetője, és gyorsan helyettesíteni kellVan sales, de nem mutat irányt senki
Van vezetés, de nincs eredmény
Ki kell alakítani az Értékesítést
Milyen vállalkozásoknak
Legalább 3-50 fős értékesítői csapat van/leszVárható eredmény
Működő értékesítésEredmények
Proaktív értékesítés támogatás
Eredményorientált szemlélet minden szinten
Azok számára, akik csak konkrét válaszokat várnak, konkrét kérdésekre, élhetnek a tapasztalatainkkal. A problémakör meghatározását követően több, az értékesítést különböző szemszögből vizsgáló kollégánkkal beszélhetnek ügyfeleink online, vagy személyesen.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Várható eredmény
Különböző, új Sales-es szempontokÖtletek, az általunk használt, jól bevált módszerekkel, és azon kívül
A konkrét sales kialakítás folyamatának váza
Ez egy nagyon tágan értelmezhető szolgáltatásunk. Minden szervezet más, és minden üzletágban más és más működik.
Segítünk kialakítani egy olyan, dokumentált stratégiát, amely figyelembe veszi a szervezet, az üzletág, és a cégvezetés sajátosságait is.
Minden szervezet, sales szempontból tele van kihasználatlan potenciállal és korlátozó tényezőkkel is. Úgy alakítjuk ki a stratégiát, hogy a korlátozó tényezők minél kevésbé hassanak, és a potenciál minél inkább ki legyen használva. Azonban ez csak a kezdet. Az agilis szemléletű stratégia része a folyamatos stratégiai és taktikai szintű továbbfejlesztés.
Mi azt tapasztaljuk, hogy sose lehet elérni az egy “legjobb” megoldást, ezért a folyamatos fejlesztés mellett vagyunk.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Nincs stratégia, de vannak célokElavult a stratégia, vagy legalábbis nem úgy működik, ahogy számítottunk rá
A stratégia statikus, nem veszi figyelembe a környezet és a szervezet változásait
Várható eredmény
Különböző, új Sales-es szempontokÖtletek, az általunk használt, jól bevált módszerekkel, és azon kívül
A konkrét sales kialakítás folyamatának váza
Belsőleg, és ügyfeleink részére, már több, mint 60 értékesítő megtalálásában, és részben onboardingolásában vettünk részt.
Értékesítési asszisztenst, és nemzetközi szintű értékesítési igazgatót, CRO szerepkörű kolléga megtalálásában is segítettünk. Egy fejvadászattal foglalkozó partnerükkel együtt ötvözzük a HR-es és az Értékesítői szemléletet.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Vezetőt keresünkÉrtékesítőt keresünk
Értékesítést támogató kollégát keresünk
Milyen vállalkozásoknak
Minden vállalkozásnak és vállalkozónakVárható eredmény
Célzott tapasztalattal és domain ismerettel rendelkező személy megtalálása
Az üzleti folyamatok dokumentálása és optimalizálása, informatikai partnerünk bevonásával történik. A módszertan a cégműködés minden szintű optimalizálása mellett, a tapasztalataink szerint értékesítésben különösen magas szintű eredményjavulást hozhat
Az üzleti folyamatok optimalizálása minden esetben a folyamatok jelenlegi állapotának feltérképezésével indul, melyet egy nagy fokú digitalizáltsággal rendelkező szervezetek esetében jelentős részben a szoftverekből/mérő eszközökből kinyerhető adatok alapján automatikusan történik. A megfelelően dokumentált és ábrázolt folyamatok egy részénél szembetűnő az optimalizációs lehetőséghalamaz, míg más esetekben a valós esetekből történő mérés olyan optimalizációs utakat mutat nekünk, melyekre senki sem gondolt, de működnek.
Az üzleti folyamatok optimalizálása nálunk az alábbi lépésekből áll:
Az emberi erőforrást nem igénylő módszerek alkalmazásának indítása
Adatgyűjtés
Üzleti elemzés, folyamatdokumentáció
Optimalizációs lehetőségek ár/érték arány szerinti sorrendezése
Folyamatok javítása, és további folyamatmenedzsment ciklus indítása
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Nincsenek dokumentált értékesítési folyamatokEgyáltalán nincsenek értékesítési folyamatok
Régen dokumentált, nem optimalizált folyamatok vannak
Milyen vállalkozásoknak
5 fő feletti KKV-kSok értékesítési historikus adattal rendelkező nagyvállalatok és középvállalatok
Várható eredmény
Dokumentálva lesznek a kurrens értékesítési folyamatokLáthatóvá válnak a folyamatbeli javítási lehetőségek
Eredményesebb értékesítési folyamatok, több bevétel
Sok esetben tapasztaltuk, hogy feszültségekhez vezethet, ha a javadalmazási rendszer nem pontos, vagy nem eléggé korrekt.
Az értékesítők közötti verseny hasznos és egészséges, azonban sokszor találkozhatunk olyan esetekkel, amikor kontraproduktív helyzeteket szül.
Például, ha ugyanazon ügyféljelöltet több értékesítő is szeretné megszerezni, vagy ha már kialakult régebben egy alapvető konfliktushelyzet, ami nincs megoldva, de együtt kell dolgozniuk.
Esetleg, ha a szervezetben az egyik értékesítő nem érdekelt abban, hogy információt adjon át a másiknak. Ez mind rombolja a szervezet kollektív hatékonyságát. Egy érdekek mentén, hibamentesen kialakított javadalmazási rendszerrel ez kiküszöbölhető.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Konfliktus az értékesítők közöttAz értékesítők nem érdekeltek a többi értékesítő sikerében
Az értékesítő nem eléggé érdekelt a saját eredményeiben
Milyen vállalkozásoknak
Legalább 2 fős értékesítői csapatVárható eredmény
A valós hozzáadott érték alapján kompenzált sales csapatMindenki érdekelt a saját sikerében
Mindenki érdekelt a többiek sikerében, a közös sikerekben
Általános szervezeti ötlet kialakítást és megvalósítást segítő best-practice alapján kialakított módszertan összességről van szó, mely sokszorosan bizonyított az értékesítési csapatoknál.
Az Innováció menedzsment számunkra nem technológiai, hanem módszertani eljárás összesség. Mely technológiai, Humán,és Folyamatmenedzsment módszereket és eszközöket is felhasznál.
Számunkra a Startup környezetben jól megismert ötletelési szeánszok strukturált, de nem szigorú folyamatmodellje, és ennek a szervezeti életbe történő átültetése.
Innováció Menedzsment tanácsadóként segítünk abban, hogy a munkatársak félelmek nélkül lehessenek kreatívak, és, hogy ténylegesen mindenki hozzájárulhasson a szervezet innovációjához, fejlődéséhez. Mindehhez a nagyvilágban tapasztalható legeredményesebb eljárásokat alkalmazva.
Ehhez egy szoftveres keretet és edzői jellegű támogatás nyújtunk, és persze a folyamatot, az átalakuláshoz, amitől azt reméljük, hogy a cég ötletekben, és azok megvalósulásában a piac előtt járhat..
Az együttműködés kezdetén még mi irányítunk mindent, míg a végére már csak segítjük a szervezet kollégáit.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Nincsenek új ötletek az értékesítésbenÖtletek vannak, de nem próbáljuk ki őket/ nem valósítjuk meg őket
Csak a vezetők ötletelnek
Milyen vállalkozásoknak
Legalább 2 fős csapatVárható eredmény
Minden beavatott kolléga proaktívan részt vesz az ötletelésbenTöbb, jobb ötletek, mint eddig
A jó ötleteket megvalósítjuk, a kevésbé jókat még időben elvetjük
A mi csapatunkban sokáig sarkalatos fájó pont volt a CRM rendszerek használata, mert kollégáink egy része a technológiai innováció megszállottja, míg van, aki a hagyományos kapcsolat építés alapú értékesítésben hisz, és mindent fejben szeret tartani.
Csapatunk több, mint 50 értékesítést támogató szoftver bevezetésén van túl.
Mindezt Gyártó függetlenül csináljuk, mert teljesen egyértelmű, a különböbő csapatoknak, különböző igényekre kell jó választ adni szoftveres rásegítéssel.
A kollégák igényeinek, és szoftverhasználati hajlandóságuknak a felmérését követően, olyan megoldást szoktunk javasolni, amit a csapat minden tagja elfogad, és nem plusz feladatot ad a kollégáknak, hanem időt sportol, ezáltal hatékonyságot növel.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Nincs megfelelő ügyfél dokumentációNehézkes az ügyfelek utánkövetése
Valaki használja a jelenlegi szoftvert, valaki nem
Volt CRM bevezetési próbálkozás, de nem sikerült
Milyen vállalkozásoknak
Szabadúszók, Egyéni vállalkozók, Mikrovállalkozások, KKV-k, NagyvállalatokVárható eredmény
Dokumentált ügyfél állapotok és folyamatokKevés plusz adminisztrációs teherért cserébe jelentős időspórolás
Több konverzió, több eladás
Az AI által egy olyan technológiai forradalom kellős közepén vagyunk, mely az vállakozások egy részének lemaradását, más vállalkozások felemelkedését fogja hozni.
E-mellett, általánosságban a COVID átalakította sok területen az értékesítést, és a személyes találkozók egyre inkább a háttérbe szorulnak, a online értékesítésen van a fókusz. Mindehhez hozzá jön, hogy az értékesítést támogató ügyviteli rendszerek sem álltak meg a fejlődésben, ráadásul sok esetben szoftverek végeznek el olyan feladatköröket, amikre régebben dedikált embereket alkalmaztunk. Rengeteg a lehetőség.
A szolgáltatás keretében csapatunk egy-egy adott piaci területen vizsgálja meg a hazai konkurensek által használt technológiai eszközöket, az előttünk járó nemzetközi példákat is áttekintjük, és megnézzük, hogy még mi az, amit esetleg más szegmensek sikeresen alkalmaznak, de a vizsgált piacon még senki se jutott el idáig.
Egy-egy időben alkalmazott technológiával az értékesítésben egy, két nagyságrendet is lehet nőni egy vállalkozásnak.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Milyen vállalkozásoknak
Minden méretnekVárható eredmény
Olyan új módszertan, mely azonnali eredmény javulást okozOlyan új fejlesztési lehetőség, mely nagyságrendi eredmény javulást hozhat
Sok esetben azért nem mertünk az értékesítőinkkel új módszereket tesztelni, mert demotiválttá válhatnak az új módszer sikertelensége okán. Ők értékesítők, megvannak a módszertanok, azzal eredményesek.
Át tudjuk vállalni az értékesítés új módszereinek tesztelését, úgy, hogy esetleges jobb eredményre vezető módszereket már dokumentáltan tudunk átadni a csapatnak. Nekik nem kell foglalkozni az új kommunikációs irányokkal, vagy az új folyamatok kialakításával, csak használni őket.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Ellenállás van a próbálgatással szembenA kollégák csak kipróbált módszereket szeretnének alkalmazni
Milyen vállalkozásoknak
Legalább 2 fős csapatoknakVárható eredmény
Új, eredményesebb kommunikáció, folyamat, módszertan, amit már nem kell kipróbálniEsetleg visszaigazolás arról, hogy a mostani módszertan a leghatékonyabb
Tudjuk, hogy van egy “valami”, ami hatékony, jobb, mint, ahogy mások csinálják, mert kevesebb idő, olcsóbb, vagy ugyanannyiba kerül, de jobb. Ilyen esetekben segítünk abban, hogy hogy lesz a “valami”-ből termék, vagy szolgáltatás, segítünk megtalálni a megfelelő célközönséget.
Érdekelnek a részletek, beszéljünk!
Problémakörök megoldása
Van hozzáadottérték, de ezt nem tudjuk kiaknázniNem tudjuk, hogy hogy lesz a "valami" termék vagy szolgáltatás
Milyen vállalkozásoknak
MindenkinekVárható eredmény
Konkrét termék, vagy szolgáltatás kialakításaMegfelelő, működő árazás kialakítása
Célközönség meghatározása